Alla inlägg den 16 juli 2012

Av projectgetfit - 16 juli 2012 22:38

Hej! Idag blev en lååång dag! Kom inte i säng förrän 04:00 inatt, stirrade på klockan fram tills halv fem.  Måste börja kliva upp i tid på söndagar ÄVEN om jag jobbar natt lördag, blir sådant kaos när jag ska upp till jobbet på måndagen. Är som att jag aldrig kan slappna av. Klev upp sex, gick en lite kortare promenad innan frukost och hann trots allt i väg till jobbet i tid. Allt går. Om man vill! Dålig sömn är inte en ursäkt i min värld, alla sover dåligt ibland. Däremot blev det inget gym som planerat, ska däremot till gymmet imorgon och dessutom SKA jag upp halv sex imorgon, håller på att somna i skrivande stund så det lär inte bli ett problem! Älskar morgonpromenader, förstår inte varför jag inte varit bättre på dem tidigare!


Kosten har gått super idag, känt mig mätt och inte upplevet något sockersug. Det blev likadan frukost som igår förutom att jag drack te istället för kaffe. Till lunch blev det viltskavsgryta innehållande viltskav, bambuskott, gröna bönor, champinjoner och paprika kryddat med röd currypasta med kokkosmjölk som bas. Kokkosmjölk vet jag är ifrågasatt samtdigt som jag upplever att jag står mig väldigt bra på det och smakfullt, tråkigt nog blev det samma sak till middag när jag kom hem, sånt som händer när man bor ensam och är tvungen att jobba även när man kommit hem! Mellanmål blev lätt kesella med hallon och banan kryddat med kanel både för och eftermiddag - enkelt och superduper gott! (önskar att man skulle kunna leva på det stundvis). 


Imorgon blir det gymmet! Blir kardio samt mage/rygg och armar!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards