Direktlänk till inlägg 14 juli 2012

Mitt första inlägg

Av projectgetfit - 14 juli 2012 22:18

Idag handlar allt o hälsa och kost, hur vi ser ut och om hur vi borde se ut. Det finns konstant kring oss, vissa reagerar mer över det och andra inte alls. 


Jag är en tjej som hela min uppväxt varit aktiv, fram tills gymnasietiden, då allt annat i livet blev viktigare. Under min gymnasietid gick jag upp ungefär 20-25 kilo, från första till andra året. Jag mådde inte särskilt bra över detta och visste mycket väl att det var dags att reda ut detta, få ordning på livet och hälsan samt bli trygg i min egen kropp. Mellan år 2 och 3, under sommaren lyckades jag gå ner ca 15 kilo, för att sedan följas av ca 5 till fram till jul. Jag var och är idag otroligt stolt över min prestation och kommer aldrig glömma känslan över att lyckas. Nu efter studenten och en del förkyningar, en hjärnskakning och massa jobb och mycket nytt i övrigt i livet har jag nu beslutat mig för att återigen starta ett projekt för mig själv. Jag vill komma i så bra form som jag bara kan! Jag vill bli fit. För att nu kunna följa min egna resa, och förhoppningsvis kunna motivera någong där ute, startar jag denna blogg.


Nu kör vi! 

 
 
Malin

Malin

15 juli 2012 00:18

Kul med fler bloggare som har träning och hälsa i fokus. Då det är ett stort intresse för mig söker jag inspiration från andra bloggare. Min förhoppning är att jag även kan inspirera och motivera andra till bättre kondition och hälsa.
Kolla gärna in min blogg. :)

http://orkanensmitt.bloggplatsen.se

projectgetfit

15 juli 2012 15:48

Hej! Tack för din kommentar, var just inne oct kikade på din blogg! Rolig och inspirerande läsning =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av projectgetfit - 19 juli 2012 21:10

Dessa dagar har varit totalt kaos! Har haft fullt upp med jobb och annat i livet. Mat delen har gått bra, vilket nästintill oftast går väldigt bra när man har fullt upp! Man hinner inte riktigt fundera på om man är "sugen" på något upplever jag, vilk...

Av projectgetfit - 17 juli 2012 07:37


God morgon världen! Blev en härlig morgonpromenad i morse, vaknade till och med innan klockan ringde! Förvisso tre minuter innan men det var fortfarande innan klockan ringde! Upp, kaffe, ut! Var lite kallt idag, vart tog sommaren vägen? Nu är det hög...

Av projectgetfit - 16 juli 2012 22:38


Hej! Idag blev en lååång dag! Kom inte i säng förrän 04:00 inatt, stirrade på klockan fram tills halv fem.  Måste börja kliva upp i tid på söndagar ÄVEN om jag jobbar natt lördag, blir sådant kaos när jag ska upp till jobbet på måndagen. Är som att j...

Av projectgetfit - 15 juli 2012 22:05


Jag fullkomligt älskar känslan av att vara igång, ställa klockan på halv sex så att jag hinner med morgonpromenaden, duscha, äta frukost och sedan gå till jobbet, tidiga mornar är underskattade! Det är inte det enklaste att vända på söndag kvällar, j...

Av projectgetfit - 15 juli 2012 15:56

Hejsan! Eftersom mina älskade joggingskor uppenbarligen fått egna ben och fötter och försvunnit, har ingen aning om hur de kan vara borta, så var jag idag och införskaffade mig ett par nya! Helt underbart att shoppa träningskläder och skor, känner mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards